VÄLKOMMEN

VÄLKOMMEN

torsdag 29 september 2011

INTE FRÅN GRUNDEN PIZZA (GLUTENFRI)


Ibland så vill man göra det så enkelt som möjligt
för sig, och det gjorde jag när jag gjorde denna
pizza, jag anväde Sempers färdiga pizzabottnar
och färdig pizzasås från Mutti, måste säga att pizzan
blev helt okey, inte superbra men god ändå att äta.

Så här byggde jag denna pizza:


Sempers pizzabottnar


Pizzasås från Mutti


Pizzabottnarna på en plåt


Pizzasåsen


Lite riven ost


Tärnad kassler


Rödlök och burkchampinjoner


En hög med riven ost


Skivad tomat
Gratinera i 225 grader tills osten
smält och fått fin färg


På den ena pizzan hade jag även lite
salami på innan jag stoppade in den i ugnen


Sen är det bara att mumsa,
 dom är goda att äta kalla också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar