VÄLKOMMEN

VÄLKOMMEN

fredag 6 januari 2012

PERNILLA TESTAR


Hallå!
Nu är jag tillbaks igen efter ett litet uppehåll här på
bloggen, jag har helt enkelt inte fått tiden att räcka
till under hela december, det har varit mycket fixande
och donande med julklappar-mat-bak-godistillverkning-
pyssel-pyntning, sen så har man ju jobbat på all detta+
att komma iväg på gymmet på kvällarna, sen så har vi haft
 våra barnbarn här i omgångar (som är helt underbart roligt)
Så i det stora hela så är december en stressig månad för mej,
men en stress som jag bara älskar, men nu är det januari
och ett nytt år och jag tror faktiskt att vardagen har kommit
hem till oss också, känns ganska skönt faktiskt, så nu
skall jag försöka få liv i bloggen igen med en massa
goda glutenfria recept.
Men jag ska börja med att ge ett utlåtande på dessa
frasbakade fiskfiléer som jag sprang på i affären för ett
par dagar sen, ibland så känner man inte riktigt för att
stå vid spisen alltför länge utan bara kunna slänga in
något i ugnen
Men jag får allt ta mej den tiden ialla fall, för dessa
frasbakade fiskfiléer var ingen höjdare, det var mer panering
än fisk, plus att paneringen vart väldigt hård, smaken var väl sisådär
det var ju inte så att jag inte kunde äta dom, men nu har jag
prövat och kommer inte att köpa dessa igen.
Så mitt betyg: 2/5




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar