VÄLKOMMEN

VÄLKOMMEN

onsdag 22 augusti 2012

PERNILLA TESTAR


Testade att göra detta fullkornsbröd från Mix Well
Jag har även testat att göra ett annat fullkornbröd
från mix Well, men det innehåller vetestärkelse, så blev
lite dålig när jag åt det, men detta innehåller inge
vetestärkelse. Det blir två stycken bröd av en påse.
Och nu så kommer mitt utlåtande om detta bröd
GOOOOTTTTT!!!!!!!!
Det smakar och känns precis så som ett gott
rågbröd ska smaka, det var inte sista gången jag
gjorde detta bröd
Så mitt betyg 5/5
BRA MIX WELL

Hur man gör står på påsen











Mumsigt....

4 kommentarer:

  1. Tack för en fantastiskt fin blogg med många härliga recept.
    Är precis "nybörjare" i glutenfritt så har inte mycket koll alls.

    Ha det fint,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anneli!
      Vad kul att du gillar bloggen, hoppas jag kan insperera i nått bra glutenfritt recept, var in och kollade din blogg, jätte fin, med många fina saker
      Ha det bra MVH Pernilla

      Radera
  2. Hej Pernilla!
    Den här brödmixen har jag länge varit sugen på att testa. Nu när du har gett det så gott omdöme finns det inga ursäkter, här ska bakas!

    Håller med föregående inlägg. Tack för en helt fantastiskt bra blogg för oss glutenallergiker! Hittar alltid inspiration när jag går in här. Stort plus för alla pedagogiska foton!

    Hälsningar,
    Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Louise!
      Tack för dom värmande orden, blir jätte glad att jag kan insperera nån med min blogg, och brödet blir verkligen gott (tycker jag i alla fall)
      Ha det bra Louise
      MVH Pernilla

      Radera