VÄLKOMMEN

VÄLKOMMEN

tisdag 16 oktober 2012

LOPPIS I UPPSALA

 
Det känns skönt att va ledig så här mitt i veckan,
det blev ett besök på röda korsets loppis som ligger
på Danmarksgatan i Uppsala, så detta blev mitt fynd,
en visp och två små glas skålar, såna där bra-att-ha saker
Vispen var bra, för jag gillar inte att vispa med ballongvisp,
det känns så klumpigt på nått vis. Så summan blev
endast 15:- för dessa saker, ett fynd tycker jag
Sedan bar det iväg på konditori, ett underbart mysigt
kondis som ligger på Hjalmar brantings torg också det
ett konditori som känns lite retro 70-tal
och glutenfritt finns
Och efter det så blev det mathandling på Coop Forum Boländerna
Så har en del av min dag sett ut
Ha det så bra.......
 

 
 

2 kommentarer:

  1. Det är alltid så kul att göra loppisfynd! Brukar också besöka Kupan, som brukar ha riktigt mycket trevligheter.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kjersti, jag ÄLSKAR att gå på loppisar, ibland skäms man nästan för att det är så billigt, när man vet att det ska gå till välgörande ändamål
      Ha det bra /Pernilla

      Radera